Jag fick jobbet!:)

Jag ringde och ringde och tillslut så svarade han. Han berättade att han inte svarade om man ringer med dolt nummer och det hade jag tydligen gjort. Han var hur glad och trevlig som helst.. Det var inte så svårt att få jobbet utan han började direkt prata om jobbet. Jag ska tydligen gå runt å' sälja strumpor och ljus genom att knacka dörr. Inte det roligaste men det verkar lätt. Ni vet ju hur det gick med mig och Vincents tulpaner ;) Jag ska jobba på torsdag kl.13.30 och det blir första gången, sen blir det på söndag :) Jag hoppas snön har försvunnit då för jag orkar inte gå runt i snö och slask. Så lätt var det. Nu har jag ett jobb och jag hoppas fan man tjänar bra med pengar.

Just nu väntar jag på maten som kanske är klar om 30 minuter. Jag är as hungrig, det senaste jag åt var lite godis och det blir man väll inte mätt på, huh. Dessutom saknar jag Mattias som jag inte borde göra eftersom jag har träffat honom kanske 7 dagar i rad nu om inte mer, haha. Vi träffas nästa gång på onsdag då det är vår 1 årsdag :)<3

Jag ber om ursäkt för ett till tråkigt inlägg, det blir bättre sen när jag sitter vid min dator :)

Kommentarer

Postat av: HENNES BRORSHA

VÄRFÖR NÄMNER DU MITT NAMN!!!!!! :D haha :P

2010-04-05 @ 20:54:38

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback