Godmorgon :)

Jag vaknade för kanske en timme sedan, jag åt en väldigt snål frukost för att det inte fanns så mycket. Nu sitter jag här och gör absolut ingenting. Alla sitter vid sina datorer så det är omöjligt att få någon att resa på sig och göra något med mig. Det blir nog ännu en dag framför datorn. Inte nog med tråkigheter så måste jag plugga matte. Mamma har sagt att jag ska ta hjälp av min storebror som gick ut med ett MVG i det ämnet. Dock är det morgon så jag vågar inte väcka bocken bruse. Jag väntar nog tills han har vaknat ordentligt, medans jag väntar så blir det musik på högst volym!


Fan vad jag saknar dig, älskling!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback