Det gör ont att veta...

att skolan börjar imorgon och idag är sista dagen innan skolan börjar igen. Nationella prov, prov, inlämningar, redovisningar och allt skit som tar upp min fritid. Vad jag vet så ska jag göra ett nationellt prov i matte, göra ett SO prov och även göra en fördjupning i SO:n om andra världskriget när jag kommer tillbaks. Hur kul låter det? Inte speciellt nej! Jag skulle mycket hellre ligga i min pojkväns famn dag ut och dag in och bara andas in hans doft. Jag hatar att inte få vara fri, jag vill vara fri. Fri från allt skit som jag MÅSTE göra. Vet ni vad? Jag längtar så förbannat mycket till sommaren! Tänk dig att du ligger på stranden, du smeker din pojkvän på ryggen som ligger på handduken bredvid dig, du ropar på mamma och hon sticker upp till strandkafét och köper en glass och du bara ligger där. Fan vad skönt det ska bli med sommar sen! Fan vad skönt det ska bli att slippa 9:an och alla krav och istället börja på gymnasiet där du får göra precis det du vill. Allt kommer bli så mycket bättre.


Haha, en bild från när jag och klassen var på klassresa ute på Möja :)


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback