CrashDïet 13/4


Scenen var INTE stor kan jag säga er, haha.


Först ut var Eric Young, gaah!


Efter mycket fix kom dom igång och killen kunde inte stå still. Man såg tydligt att han var förbannad på den lilla scenen ;)


Boysen står och väljer vilken låt dom ska köra. Ser ni den lilla lilla rumpan? Haha!


Martin Sweet stod så vackert framför mig både sjungades och spelandes :)


Simon Cruz(längst upp till vänster), Peter London(längst upp till höger), Eric Young(längst ner till vänster) och Martin Sweet(längst ner till höger).

Jag uppmanar er ALLA att springa till närmaste skivbutik och köpa deras nya Generation Wild. Jag har tyvärr inte hunnit lyssna på den än. Men efter det här inlägget ska jag lyssna på den. DOM ÄR SÅ JÄVLA ROCK 'N' ROLL! :D


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback