Bananer gör mig pigg!

Jag har precis kommit hem från skolan och vad gör jag? - Jo, jag tar en banan. Skolan har aldrig gjort mig så här trött förut, och bananer gör mig pigg. Så jag tänkte, om jag äter en banan så kanske jag blir pigg. Jag har precis ätit upp banan så vi får se hur de blir. Jag kanske faller ihop på sängen istället, skulle vara typiskt mig. Idag hade jag världens längsta dag(kändes det som) men jag är ganska nöjd. För jag är nästa klar med min tröja på syslöjden och jag har kommit igång med So fördjupningen. Dock tar aldrig pluggandet slut så nu ska jag sätta mig ner och plugga matte. Jag har ett prov att skriva imorgon, ångesten komemr redan krypande. Fuck ångest!

Det sägs att det ska bli 2 m snö igen, fuck this fucking life! Eller vad tycker ni? Jag tar livet av mig om det snöar igen.


Det har varit mulet hela förmiddagen, nu ser det ut som om solen kommer fram :)

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback