26 April

Igår natt - Jag hade precis gått och lagt mig med hunden i sängen. Allt var lugnt tills hon ställer sig upp i min stäng och spyr. Hon spydde upp makaronerna som jag hade gett henne till middag. Just då önskade jag bara att jag hade gett henne hennes foder. Men det var bara att gå upp och kasta lakanet i badkaret. Jag orkade inte göra rent det just då, jag hoppas pappa har gjort det idag. Han står nämligen och tvättar, hehe.

Idag var det som vanligt början på ännu en ny vecka med roligheter. Fick oändligt mycket att göra, likt varje måndag så fick man ångest. Hur ska jag hinna med allt? Aja. Jag tänkte ta itu med lite idag så att jag slipper göra så mycket sen. Min mamma har inte kommit hem än. Hon kommer förhoppningsvis hem imorgon, wie. En bra sak med den här dagen är iallafall att Mattias kommer hit. Jag har saknat honom über mycket!

Nu ska jag plugga, fråga om Mattias kan äta här och vänta på Mattias. Awesome! ;)


Sms från älsklingen :)<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

jag älskar att bli kallad älskling :(

2010-11-26 @ 22:40:54

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback