ZIGGY SAYS ; "Don't go to school"

Fick nyss reda på att vi verkligen ska till skolan idag. Att det regnar stoppar inte våran lärare. Vi ska fotografera inomhus istället, bra där Anna. Jag funderar på att vara en duktig flicka och faktiskt gå till skolan, trots vädret. Jag menar, jag ska ju ändå till gymmet efteråt och hur jag än gör så måste jag gå ut. Alla småbarn som läser denna blogg ska absolut inte ta efter mig. Att skolka är det värsta man kan göra, man missar väääldigt mycket. Så gör fan inte det!

Äsch. Jag får tagga till med lite Ziggy Marley och sedan bege mig ut med paraply i skit vädret. Grrr!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha hur många småbarn läser din blogg? :P

2011-09-07 @ 12:26:51
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback