PLUGGA... VAD FAN ÄR DET?


Bild från länge sedan...

Godmorgon på er!

Kom nyss hem från pojkvännen. Åkte dit rätt sent igår kväll och ångrar det lite, men bara lite. Istället för att gå upp vid 08.00 och åka kollektivtrafiken i onödan kunde jag ha vaknat för att timme sedan och tagit det lugnt här hemma. Men Anton gör allt jobbigt till något bra så även fast jag behövde trängas med en hel drös andra trötta människor så har min morgon varit bra.

Idag åker fotoklasserna på min skola till Barnens Ö och plaskar i regnet med kameror. Jag valde att inte åka med på grund av en rad olika anledningar. Istället ska jag sitta här hemma och plugga vilket verkligen behövs. En uppsats på minst 2 A4 ska lämnas in på fredag och jag har knappt börjat. Vadå!? Jag spenderar hellre tid med min älskling. Så det är vad jag ska göra idag. Plugga, dricka kaffe, läsa bloggar och förhoppningsvis få i mig lite lunch.


Vet ni vad?
Jag tränade igår! Hej och hå för en sexig kropp. Anton...vi ses i sängen!♥


Kommentarer

Postat av: Julia Lahti

Lägger till dig på bloglovin nu då, säg till när du lagt till mig så är du gullig :D

2011-09-21 @ 12:41:58
URL: http://julialahti.blogg.se/
Postat av: anneli

Wiho, jag tycker att fota portätt är roligast men även temafotograferingar och på djur.. Svårt val där :) fotar du själv?

2011-09-21 @ 18:08:18
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Vart tränar du? :)

2011-09-21 @ 21:37:45
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback