KORNHAMNSTORG


Dom senaste timmarna har jag befunnit mig i skolan och på Kornhamntorg. Foto B - kursen innehåller ett arbete där vi ska göra ett repotage i grupp. Varje grupp har fått ett torg som man ska skriva ett repotage om. Min grupp (jag, Felicia & Andrea) har fått Kornhamntorg, vilket ligger i Slussen. Det torget må vara världens mest ointressanta torg nu såhär på höstkvisten men på sommaren är det party där, haha. Jag har aldrig tänkt på att det är ett torg men det är det tydligen. Ni som inte fattar vart det ligger; om jag vänder mig om med kameran kan jag se kajen där alla mysiga personer sitter och solar om somrarna. Det brukar vara överfullt och när man kollar ned från tunnelbanan så ser man folkmassan...

Just nu sitter jag och rå diggar till Harcore Superstars nya låt We Don't Need A Cure som nu finns på Spotify. Man kan inte annat än att älska den, Hardcore Superstar – We Don't Need A Cure - LYSSNA!
Annars har jag precis kommit hem och ska snart sätta igång med städning. Mitt rum ser inte så fräscht ut trots att jag aldrig är hemma, haha. Mamma kom nyss in här med ett glatt skrik och sa att hon hade vunnit 1000 kronor på Postkodlotteriet. Hahaha, grattis mamma! ;)

Peace, love & understanding sweeties! ♥


Kommentarer

Postat av: M*

- inget att tacka för fina du!

2011-09-28 @ 17:27:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha ne, men det skulle ju vara lite roligt om den inte var de! :)

2011-09-28 @ 20:05:24
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

åh kul när man vinnere :D

2011-09-29 @ 17:31:08
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback