Dejting?

Jag har nog aldrig dejtat i hela mitt liv, eller jag har inte kallat det dejting. Jag har mer tänkt att jag ska träffa en kille som jag gillar. Att det är så beror nog på att jag aldrig har dejtat på det sättet som jag ser andra dejta på. Andra brukar oftast gå på bio, äta ute eller göra något annat med killen dom dejtar. Jag själv brukar bara träffa killen på en plats, prata lite och se vem fan det är. Precis så var det med min nuvarande pojkvän, hehe.

Att dejta på nätet känns lite udda men jag måste erkänna att det var där jag hittade min nuvarande pojkvän. Vi bestämde att vi skulle träffas och efter bara någon dag blev vi tillsammans. Att träffa någon bekant är pinsamt men när killen kommer från nätet så känns det annorlunda. Man har aldrig träffat killen, man vet bara att han är sjukt snygg och grymt snäll...spännande liksom.

Jag har aldrig dejtat på någon datingsida men det finns ju en hel del sidor. Bland annat Spraydate som verkar rätt bra. Jag skulle nog inte kunna använda mig utav en sådan tjänst eftersom ALLA är ute efter en partner där. Det är inget konstigt med det men det känns som om jag kommer få en kille som har dejtat hur många tejer som helst då, och det vill jag inte. Dock tycker jag att svenska dejtingsajter är bra för sådana som verkligen behöver en person att vara med.

Om ni inte har någon partner men verkligen vill ha en så tycker jag att ni ska slå till. Klicka på bilden och bli medlem på spraydate.se helt gratis. 


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

jag skulle aldrig kunna tänka mig att träffa en kille vi anätet :O fett läskigt..

2011-09-24 @ 20:05:45
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: dejting

Bra tips, stora resurser. Tack

2011-09-26 @ 11:43:39
URL: http://www.flirting.se/dejting/
Postat av: Suneeta

Dejting, speciellt via nätet, har ju både för och nackdelar! =)

2011-09-26 @ 13:29:53
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback