YOU NAME IT



"Spark in the dark... just a little spark in the dark!" - Vad är inte bättre än Alice Cooper när man är smått irriterad? Bästa låten är ju självklart Bed Of Nails men Spark In The Dark och House Of Fire är också troligt bra. Jag lyssnade mycket på honom när jag var yngre, det började avta när min emo-period försvann och mitt intryck av honom försämrades när jag såg honom på Gröna lund i år. Inte för att vara taskig men han ser ut som en lodis/knarkare/alkis/våldtäktsman...you name it. Hans låtar är underbara och hans röst är precis som jag vill ha den men hans utseende får mig att vilja spy. Hm, kanske skulle varnat alla Alice Cooper-fans innan jag började skriva. Äsch, låt hatet flöda. Han är inte som Vic eller Jocke i Hardcore Superstar eller som Slash när han var ung. Jag antar att Alice Cooper skulle vara någolunda snyggare om han hade lite kött på kroppen. Han ser verkligen ut som en mager alkis. Om jag inte visste vem han var skulle han definitivt inte få min uppmärksamhet om han satt bland en skock av alkisar. Hahaha, nog om den gamlingen.  Och ni som ska uttrycka er mening; Jag är mycket snyggare än vad han är, så kom inte och haspla ur dig motsatsen. Du vet att jag har rätt så varför slösa din tid genom att skriva det i en kommentar? Puss! ;)

Idag har jag haft en långlånglång dag i skolan. Jag har suttit vid datorn hela tiden och satt ihop ett bildreportage med mina underbara vänner. Efter ett val på 12 bilder av 100, redigering av dessa, skapandet av en layout, skrivandet av en ingress och bildtexter så kunde vi äntligen skriva ut vårat reportage och få godkänt av vår lärare. Nästa lektion väntar redovisning. Jag slutade någon gång vid 16.00 och när jag kom hem skrev jag klart min träningsdagbok (som skulle vara klar innan sommarlovet). Jag skulle ha gjort en uppgift i historia också men min duktiga lärare har inte lagt upp läxan. Det får bli någon annan dag. Nu ska jag kolla på TV och vänta in min älskade pojkvän.

Vad har ni haft för er idag?:)

Kommentarer

Postat av: Raisa

- Ja jag vet! :O Det händer mig typ varenda gång haha :)

2011-10-05 @ 19:21:21
URL: http://tjokung.blogg.se/
Postat av: Felicia

SV; tack så himlans mycket! :D

Jag har algt till dig nu, säg gärna till när du har lagt till mig :D

2011-10-05 @ 19:44:01
URL: http://hhafstrom.blogspot.com
Postat av: heddez

ha en bra kväll!

2011-10-05 @ 19:47:58
URL: http://heddez.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Ja! Helt gott med tårta o mys! Haha, vad var det för tårta? Hahahah tjocka klubben over here! Färgade mitt hår brunt:)

2011-10-05 @ 22:18:10
Postat av: Emelie

SV: Ja! Helt gott med tårta o mys! Haha, vad var det för tårta? Hahahah tjocka klubben over here! Färgade mitt hår brunt:)

2011-10-05 @ 22:19:26
URL: http://emmeemme.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha fram tills jag läste det här inlägget har jag alltid trott att alice cooper var en tjej! då har jag lärt mig något nytt :D

2011-10-06 @ 20:21:11
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback