Celebrate with me



Det har varit väldigt mycket med skolan och pojkvännen just nu. Jag har egentligen ingen tid och ork för den här bloggen men det är sorgligt att behöva lämna den. Därför ska jag inte göra det men inläggen kommer absolut inte rulla in.

Jag har fått en fotojobb, eller två om man räkar med det där sista. Jag har spenderat otroligt mycket tid med min underbara pojkvän. Även med hans goa vänner, jag undrar när dom ska bli mina vänner också. Varit på middag med Anton hos hans pappa. Jag har gått i skolan och försökt att tycka om den. Jag har blivit glad över en resa till Thailand men sedan blivit ledsen när jag fick beskedet att Anton inte fick hänga med. Surt sa räven. Jag har även ätit kladdkaka och sedan fått ångest dagen efter och tränat som en idiot. Jag har snackat kärleksproblem med en underbar och tokig kompis. Och idag insåg jag att imorgon har jag och Anton varit tillsammans i 4 månader. Det är många dagar, och fler dagar ska det bli. Det ska bli år, hela mitt liv...enligt mig.

Yes. Nu ser ni. Detta är mitt liv just nu. Foto, pojkvännen, vänner, kladdkaka, träning, skolan och denna jävla fucking höst. Varför ska det regna för? Man blir bara blöt, kall och jävligt ful. "Hm, är hon deppig eller?" - Neeeej, jag ska ha mens imorgon...det är det som är fucking problemet, mina vänner!

Så länge, Peace, Love & Understanding!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Åh, varför fick inte han följa med? :(

2011-10-18 @ 21:12:24
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: mamsen

Störtskönt inlägg XD..kramisar!

2011-10-18 @ 21:12:29
Postat av: Felicia

vadå för fotojobb? :D

2011-10-18 @ 22:13:33
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: | Yohanna |

Hejsan!



Jag är med i Agrias hösttävling, och skulle bli superglad om du vill rösta på mitt bidrag.



http://fireflybaby.blogg.se/2011/october/tavlar-hos-agria.html



Du får en länkning som tack!

2011-10-19 @ 13:03:55
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback