Shockholm - Halloween parad

Det är två underbara dagar kvar av Höstlovet och än så länge har det varit otroligt skönt. Jag har i stort sätt bara gjort det jag är bäst på - lata mig. Jag hade planerat att lovet skulle vara ett slapplov och det blev det, fast jag har ändå gjort en hel del grejer. Skivsignering, mys med pojkvännen, shopping, vara med vänner och Halloweenparad...

Igår var jag, Anton och hans vänner med i en Halloween parad (arrangerad av Shockholm) som sträckte sig mellan Slussen och Kungsträdgården. Paraden blev eskorterad av polisen och var allt från vuxna till småbarn som var med. Jag fick vara med om coola utklädnader, kyla, onda fötter och kyssar som lämnade vit och svart färg efter sig. Det var roligt till en början men sedan blev det bara segt. Den kvällen slutade i alla fall med pizza, godis och filmkväll. Ett råd - se aldrig i,Robot...det är nog en av de mest tråkiga filmerna jag har sett.

Idag har jag varit iväg med svärföräldrarna och beställt hem en soffa. Till jul ska den komma och om den inte gör det så får de med mig att göra. Vi har precis ätit lunch/middag och just nu letar vi febrilt efter filmer och något att baka. Vi måste ju fira att det är sista dagen vi får äta godsaker. Imorgon är det nämligen sluta på all godsaker mitt i veckan och vi ska bli strikta med att bara äta det på helger. Anledning → vi känner oss äckliga och feta. Dock ska vi inte överdriva...det är ju inte så att vi har blivit två big mamas men jag hatar att ha fett på kroppen som jag inte behöver.

Här kommer lite mobilkamera bilder från igår



Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha är likadan! vi ska inte äta något gottis under veckorna heller :P plus attj ag har "godisförbud" i en månad ;)

2011-11-06 @ 18:32:35
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Lowi

shit va läskiga snubbar haha!



tänkte kolla med dig om det fanns möjlighet att du la upp ett litet roligt klipp jag gjort :) tänker att det kan förgylla i alla fall några människors dag? :)



här är det:

http://whoshotlowi.blogg.se/2011/november/coldplay-fix-you-cover-jag-anvander-funny-ta.html

2011-11-06 @ 18:32:52
URL: http://whoshotlowi.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahahah, synd att det var 'kladdkakans dag' idag då XD

2011-11-07 @ 21:32:29
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback