vattencitronvattencitronvattencitronvattencitron




Morgonen från helvetet! Vaknade med en lätt sveda och tänkte att det skulle gå över. 20 minuter senare ville jag bara dö. Älsklingen försökte göra den fin genom att steka pannkakor som frukost till mig. Det var jättegott och han var hur gullig som helst men jag kunde inte ungå från att klaga. Senaste gången jag hade urinvägsinfektion var i somras och då hinkade jag vatten+citron samt transbärsjuice. Jag intog även det starkaste tabletterna som fanns för min urinvägsinfektion var tydligen den värsta läkarna sett. Varför jag? tänkte jag men samtidigt att jag inte ville att någon annan skulle behöva stå ut det här. Men nu när jag tänker efter så skulle jag nog ge bort den till en hel del personer. Jag hade urinvägsinfektionen i minst en månad. Tänk er! Den här gången tror jag dock att det är en lätt urinvägsinfektion som kommer gå över någon gång idag.

Idag ska det levereras en soffa hem till Anton mellan 11 och 14, så jag sitter och vaktar telefonen. Jag var med och valde soffan så jag längtar lite. Just nu är det tomt i vardagsrummet så att ligga i soffan och kolla på TV kan jag glömma. Istället läser jag en tråkig bok som jag måste läsa på uppdrag av engelska läraren samt dricker vattten+citron. Kul liv...

Update: Donken ringde nyss och kallade mig till arbetsintervju imorgon. En slant utöver studiebidraget är alltid bra!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

usch hatar urinvägsinfektion :(

2011-11-29 @ 17:06:24
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback