OLD DAYS

Bad mamma sjukanmäla mig från första lektionen. Engelska B liksom, jag orkar verkligen inte den kursen. Istället åkte jag till skolan vid 13.00 och hann pussa lite på pojkvännen när han kom hem från skolan. Hann äta lite lunch i skolan innan Naturkunskapen började och den lektionen var inte så mycket att hurra för. Läraren blev arg över att vi vägrade sluta 18.00 nästa fredag bara för att kunna kolla på en film på Naturhistoriska muséet. Idioten måste väll förstå att ungdomar inte vill sluta så sent oavsett vad man ska göra? Tydligen inte...

Det var en soft lektion och det kändes som att vara tillbaka i lågstadiet/mellanstadiet. Vi ritade ett näringsväv och jag fick äntligen visa upp mina talangar. Ha-ha-ha. Mycket skratt blev det under den lektionen. Jag slutade i alla fall vid 16.15 och när man kom ut ur skolan var det nästa bäcksvart. Det är så tråkigt med mörka årstider. Jag har precis ätit middag här hemma och nu ska jag vänta på älsklingen som kommer hit senare. Är det lagligt att vara så lycklig som jag är med Anton? ^^


Mitt och Felicias näringsväv. De fina fiskarna är mina x]


Kommentarer

Postat av: jeanette

sv: på scandipac!

Lite både och. Det känns så skrämmande än. hehe :)

2011-11-11 @ 19:26:49
URL: http://jagarenfisk.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

jag hatar när det är mörkt hela tiden :(

2011-11-11 @ 20:33:26
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahaa, så jävla snygg affisch! :'D

2011-11-13 @ 00:25:18
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback