JAG SKA SE BRUCE SPRINGSTEEN!





Från 08.00 till 10.30 stod jag och Felicia utanför Globen och köade för att få tag på biljetter till Bruce Springsteen. Det var sjukt kallt men humöret, tanken på att jag skulle köpa biljetter till Springsteen och härligt folk gjorde att jag stod kvar i den där förbannade kön. Vi fick ett könummer när vi kom dit, så vi kunde ha lämnat våra platser och gå in och värma oss någonstans. Men nej! Inte fan vågade vi riskera våra platser för lite värme.

När dörrarna öppnades vid 09.00 och de 6 första personerna fick gå in rös jag utav bara helvete. Det avtog dock när jag märkte vilken tid det tog. Vi stod och köade i nästan 2 timmar och hastigheten var lite varierad. Ibland verkade det som om jag skulle få stå där hela dagen och ibland kändes det som om man sprang fram. Har jag sagt att det var kallt utav bara fan? Jo, juste! När vi var ca 10 meter från portarna till himlen så meddelades det att biljetterna var jättesvåra att få tag i. Personer som kom ut med biljetter i handen beskrev hur svårt det var och att det bara fanns ett fåtal biljetter kvar. Tänk att alla ska ge mig panik! Vi var grymt nära när bruden som stod och höll oss uppdaterade ropade att biljetterna var slut. FUCK! tänkte jag men i nästan stund skrek hon även att en extra konsert med biljetter är släppt. Jag och Felicia höll på att dö av lycka och vi lät som två fjortisar som aldrig kan hålla käften. Vi var även de enda unga i kön och lite roligt hade nog de övriga åt oss. Vi var nog lite jobbiga också, hehehe. I alla fall! När vi fick det beskedet kunde vi hålla oss lugna. Det var dock inte förens jag hade 4 biljetter i min hand som jag kunde slappna av och tänka på annat.

Först vill jag tacka Bruce Springsteen för att han är så underbar och sedan även Live Nation som gör det möjligt för mig att se fanskapet! Nu är det bara att tagga galet och lyssna på Bruce Springsteen fram tills den 28 Juli ;)


Kommentarer

Postat av: Felicia

ta bort bilden. NU!

2011-11-30 @ 15:15:52
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

vem är det ? :P

2011-11-30 @ 15:24:50
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och.mamma satt vid datorn för att boka ...alla hade full beredskap!!! :)))

2011-11-30 @ 21:09:48
Postat av: Frida

Men UNDERBART!!



Hoppas du har en härlig torsdag!

2011-12-01 @ 16:51:55
URL: http://livelearnlove.blogg.se/
Postat av: carro

sv: haha jepp ibland faktiskt! ^^



omg skulle jävlit gärna vilja fara på bruce springsteen konsert, bara han kmr till finland å man skulle få tag i biljetter! :o lycks dej :D

2011-12-16 @ 17:29:16
URL: http://somcarolina.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback