Huller om buller

Det blev ingen överraskning för Antons mamma igår. Vi var och beställde klinkers till vårt köksgolv som ska läggas om imorgon. Någon gång under shoppingen bestämde vi oss för att sova hemma hos mig. Vi köpte godis, coca cola och kollade på film hemma hos mig istället. Grymt mysigt var det!

Hela husets möbler är lite huller om buller nu, framförallt frysen och kylen. Vi var tvugna att flytta på de och lite andra saker för att golvläggarna ska kunna lägga golvet imorgon. Samtidigt är det farsdag och pappa står och sliter tillsammans med mamma. Vi ska dock lämna honom med skiten och gå och handla snart. Men eftersom han står och sliter och det är farsdag ska vi köpa något roligt till honom. Det vore fel att köpa någon godsak eftersom han försöker gå ner i vikt men det är väll ändå det man vill ha. En godsak och något roligt får det bli :)

Anton och jag sover skilda idag och jag har precis varit och tränat. När jag kommer hem från handlandet ska jag börja plugga. Uppsatsen på 3 sidor är fan inte rolig men det är något jag måste göra -.-


Saknar Skogsröjet !!!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Tråkigt att inte sova ihop :(

2011-11-13 @ 22:20:43
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback