FIN VÄN

Idag besökte jag en fin vän och hade en liten (väldigt liten) photoshoot där hon stod som modell. Det gick dock inte som jag hade väntat mig. Jag hade förväntat mig fler än en bild men det kunde tydligen inte mitt kamerabattarie hjälpa mig med. Nej, kamerahelvetet dog och min kära vän hade klätt upp och sminkat sig helt i onödan. Trots det var det i alla fall roligt att träffa henne och det var mycket som behövdes pratas om. Vi bestämdes för att träffas på måndag eller onsdag istället. Fotografera är roligt att göra när man har en engagerad modell, självklart är det roligt annars också men extra roligt är det när även modellen tycker det är roligt.

Annars? Det är fredag och jag har precis käkat middag och sitter nu med munnen full av godis. Skolan har börjat bli helt okej när man har vänner som inte behöver göra så mycket för att få mig att garva. Jag älskar verkligen att garva, det är nog något av det roligaste jag vet, hahahaha xD

Ja, jag är störd. Hur många gånger ska jag behöva säga det?


Kommentarer

Postat av: Tess

Jättefin bild! :)

2011-12-11 @ 20:33:36
URL: http://http;//kervefors.se/blogg

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback