Breaking Dawn Part 1

                                       
                                   
                 Fan vad kallt det måste vara att ha sex med en vampyr. Där kan vi snacka om ice cold!

Jag vill ju också se Breaking Dawn!

Hallååå, jag var faktiskt en av de första som upptäckte den första boken i serien. Och ni som inte tror mig...synd! När jag upptäckte den så befann den sig inte på allas läppar, vilket den gör nu. Jag kan förstå att ni har hört det där tusentals gånger men jag har ett bevis...lånekvitton från biblan! xD Serien var skitbra i början men nu har den bara blivit uttjatad eftersom varje fjortis i världen pratar om den. Och vadå att Edward ska se ut så där? Han var ju assnygg tills jag såg honom på filmen. "Är det så där han ser ut?" tänkte jag och rynkade på pannan. Inte fan är han snygg i alla fall. Dock kan man ju inte skita i att se alla filmerna för dessa anledningar. Jag får se den på lördag med mamma, hennes arbetskamrat och hennes dotter samt min underbara pojkvän. Det är även vår 5 månadersdag på lördag så det blir myspys. Ska ni se Breaking Dawn?

Förutom det vill jag även klaga lite på kylan igen. Varför ska det vara så jävla kallt? Det känns som att husets grader är densamma som kylan där ute. Fucking cold!


Kommentarer

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

svar: Det är jobbigt med tre sjukdomar... men man får försöka så gott det går :/ Inte kul att vara inlagd men förhoppningsvis blir jag friskare nån dag...

2011-11-17 @ 21:02:51
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Becca

Svar: Hahah nee... Men vad är enkelt egentligen? :)

2011-11-18 @ 15:23:34
URL: http://unbeaten.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jag såg den med pojken i torsdag, riktigt bra var den! Jag håller med om att han är osnygg btw :P

2011-11-19 @ 09:08:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback