BLACK SABBATH



Man borde ju boka biljett till Black Sabbath trots att de spelar på min födelsedag samt att biljetten kostar skjortan. Trots att jag bara har hört några låtar och inte lyssnar på dem ett dugg. Trots att jag inte har någon att gå med och att biljetten är omöjlig att få tag i. Hela jävla Sverige vill ju ha biljetter och jag är ju känd för att vara seg när det gäller att köpa konsertbiljetter.

Nu blev det svårt för Josefine. Kanske ska hon göra som under KISS och Iron Maiden, placera sig utanför och få en gratis biljett. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Kommentarer

Postat av: Felicia

Vetu vad Josefine.... Jag tycker att vi odlar ett pengaträd :D vore inte det rätt awesome?

2011-11-23 @ 19:24:17
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback