Tårar eller frustration



Ännu en dag då man känner att man inte orkar göra något. Och det ska självklart leda till att man tänker tillbaka och hamnar där igen. Jag orkar verkligen inte det något mer, jag orkar inte tänka på allt som hänt. Jag vill inte. Jag vill bara gå vidare och glömma det som har hänt. Men det är inte lätt när det finns så mycket som påminner. Det bästa för mig just nu vore om jag fick sticka iväg, utomlands. Om resan till London skulle kunna flyttas fram skulle jag bli jätteglad.
Det finns så mycket jag vill skriva, som jag dessutom vill att en viss person ska läsa. Men nej, det går inte och därför måste jag hålla allting inne. Det i sin tur gör att allt byggs på och tillslut exploderar jag, antingen i tårar eller frustration.
Men jag antar att det kommer bli bättre. Precis som vännerna säger, "det är inte lätt, men det kommer bli bättre". Även fast det känns som att det aldrig kommer bli bättre, så gör det nog det.


Kommentarer

Postat av: Emma

Nä precis, så att träna är verkligen värt det för det ger resultat och du behöver inte offra ditt liv för det (om man nu inte tränar hockey, rider osv) men att gå på gymet räcker gott och väl för mig :)



åh, vad bra då! :) det gick super bra på provet för mig, är jätte nöjd. fick vg+ hade inte mvg kvaliterna till ett mvg men poängen eller nått sa hon! men fick ett starkt vg i slutbetyg iallafall :) så är nöjd.

2011-05-28 @ 17:45:32
URL: http://baananflugan.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Vad är det du pratar om? :o



SVAR: Nej men det var några som sa att han inte skulle ta studenten alls, men jag vet att han ska gå ett extraår.. eller ja, inte ens ett år :)

2011-05-28 @ 21:39:19
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback