Spring




Vilken innehållsrik dag!

Först tillbringade jag 4 timmar i skolan, slöseri med tid. Efter skolan tog jag bussen till stan med sällskap av Hanna och Hedwig. Riktigt trevliga prickar de där. I stan gick jag in och ut i alla H&M butiker som finns på Drottninggatan och letade efter mina klackskor. Hittade tillslut dom, dock inte just i den färgen jag vill ha. Testade iallafall så att jag vet vilken storlek jag ska ha. Fick fram att jag ska ha 37 i klackskor, och jag har 39 i vanliga skor. Är inte det lite konstigt att det är en sån står skillnad?^^ I helgen ska jag leta runt i flera H&M butiker för att hitta dom rätta. Sedan åkte jag hem och det var då det hände. Det var riktigt läskigt, och jag kommer berätta mer om det i ett annat inlägg imorgon. Allt slutade iallafall bra med en fika inne på ett mysigt café. Men jag är fortfarande skakis...

Kommentarer

Postat av: A N G E L I C A - VINN EN EGENDESIGNAD ALMANACKA + HÄLSOPRODUKTER!

Va? Vad hände? :O

2011-05-17 @ 22:37:42
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: joyyz ♥

Sv: Japp allt bra med mig :) Hur mår du själv ?

2011-05-18 @ 14:39:20
URL: http://joyyz.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback