You look like a monster, talk like a human...



"Hello people!"


Skoldagen var inte så jobbig som jag trodde att den skulle bli. Första lektionen ägnade vi oss åt att kolla på en film (vi blev inte klara så nästa lektion kommer vi också ägna oss åt det, jippi) vilket var rätt så chill. Filmen var dessutom bra så jag klagar inte. Nästa lektion var också soft, vi satt mest och diskuterade i grupper. Dock var det mest latande från min sida, hehe. Efter det fick vi sitta i filmstudion och lyssna på när lärarna informerade om dom olika ämnena som vi kommer få välja i dom individuella valen. Fick grymt ont i rumpan men det var det värt. Dock känner jag att jag kommer få det grymt svårt att välja, vilket suger grymt mycket då vi bara har 1 vecka på oss att tänka och välja. Valen ska vara inlämnade den 23 Mars :/ Någon som känner igen sig i det här? ^^

Nu ska jag skriva ett mail till en tidning och sedan ska jag funderar lite över vad jag har gjort i helgen och berätta det för er ;]

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Kommentera gärna min blogg! :)

2011-03-14 @ 18:16:24
URL: http://mizznattis.blogg.se/
Postat av: isabelle törnedal

sv: ja de suger! killar du vet...

2011-03-14 @ 18:16:27
URL: http://isabelletornedal.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mina val var rätt självklara, visste direkt. Så hade inte det problemet :)

2011-03-15 @ 17:53:23
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback