Utelåst!


Tagen och redigerad av mig...

I'm back!


Jag fick för mig att jag skulle starta en ny blogg, dock gick det åt skogen. Jag kunde inte hitta något nytt bloggnamn, alla designer såg skit fula ut och jag saknade min blogg. Så jag är tillbaka på den här bloggen igen och kommer börja skriva som vanligt på den igen, just så you know ;)

Idag har det som vanligt varit skola och det var otroligt tråkigt. Svenska, redovisning av ett kenyaprojekt och matematik. Efter skolan skulle jag bara hem och hämta träningskläder och sedan iväg och gymma igen. Dock var det ingen hemma när jag kom och jag hade ju självklart inte med mig nycklarna, vilket ledde till att jag fick vänta på min lillebror i 30 minuter. Not fun! Och när jag väl kom till gymmet så var jag inte ett dugg taggad, men jag tränade punkt slut. Jag har precis duschat och ätit mat och nu ska jag kasta mig över min matteläxa, vår nya mattelärare ger oss läxor hela tiden. Jag har inget i mot det men till skillnad från vår förra mattelärare så gör han oss till pluggisar.

Vad har ni gjort idag?:)


Kommentarer

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

tjusigt! :)



Hur har din vecka varit?

2011-03-24 @ 19:40:42
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Evve

Sv: Ja det får vi hoppas efter 3 år i skiten börjar jag bli trött på den....

2011-03-24 @ 20:08:04
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha nej det tror inte jag heller :)

2011-03-24 @ 20:15:40
URL: http://fiiass.blogg.se/
Postat av: Angelica

Nu är dagens bloggtävling avslutad, kika in om det blev du, eller anmäl dig tills morgondagens blogg. Jag har en ny regel som kom som ett önskemål från en läsare, att det är okej att lämna så många kommentarer som möjligt. Vad tycker du om det? Lämna gärna en kommentar och berätta! All respons tas emot. KRAM

2011-03-24 @ 20:27:27
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback