Nytt träningsplagg!


Hallå i stugan!


Jag har precis kommit hem efter en dag i skolan och på stan. Det var rätt så skönt i skolan, jag hade svenska och mediekunskap och slutade vid 13.00. Tisdagar med det nya schemat är grymt sköna, jag börjar sent och slutar tidigt, like that. Men fredagar ska vi inte snacka om, jag kommer dö. Efter skolan åkte jag med Felicia till stan, jag skulle vänta på min mamma och jag frågade snällt om hon ville vänta med mig. Vi gick in på H&M och jag provade ett 10-tal bh:ar, haha. Men sedan kom mamma och vi gick in på Åhléns och tog en fika. Vi gick även förbi Stadium och där fick jag med mig ett par träningstights (bild!!!). Men nu är vi som sagt hemma och jag har tagit på mig träningstightsen för snart ska jag iväg och träna. Det blir med storebror och hans polare igen, polaren har nämligen bil så det är skönt. Haha, jag ska träna men jag orkar inte ta mig till gymmet, snacka om lat!

Nu ska jag fota alla saker jag har köpt på senaste tiden och lägga upp bilderna här på bloggen. Det var nämligen en läsare som önskade det ^^


Kommentarer

Postat av: lovisa

sv. personligen tkr jag att fria vikter är mer effektiv än jus tmaskiner så jag skulle tränat mer med fria vikter

2011-03-29 @ 17:38:58
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jen

hej härligt att träna och få skjuts till gymmet, inte helt fel. Det är morfars favvofåtölj för han sitter alltid i den i vardagsrummet. Jag har faktiskt aldrig sett honom sitta i soffan i hela mitt liv,,, de du hahah kram

2011-03-29 @ 17:45:49
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi undra vilken läsare som undrar det ;)



Jag har bara en fråga, ta inte illa upp eller så. Men duschar du inte på gymmet? Utan hemma istället? Det låter som det iallafall för du skrev ett inlägg förut och då skrev du att du nyss kommit hem från gymmet och ska duscha nu. Och nu skrev du att du tog på dig träningskläder nu och ska snart till gymmet. Varför jag undrar är bara för :

1. Finns det inte duschar där? Ska man duscha hemma?

2. Eller är duscharna ofräscha eller något?



Funderade nämligen på att skaffa kort där.. Därför jag undra. Ta det inte personligt, vet att det kan uppfattas så :O

2011-03-29 @ 17:50:00
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: ems

ser ut som fina byxor ;) bra att du håller i din träning! :D

2011-03-30 @ 00:25:10
URL: http://cutefacechubbywaist.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback