Baby burn



För några timmar sedan så skulle jag redigera lite i min blogg och det slutade med att hela bloggen såg konstig ut. Ja...ni kan ju se. Min side är jättelångt ifrån min content och jag förstår inte hur jag ska fixa det. Jag blev iallafall helt tokig och mitt i allt så kom min pojkvän hit. Då blev det att koncentrera mig på honom istället ;]

Vi försökte koppla mitt playstation till min TV men vi upptäckte (när vi var klara) att en av kontrollerna inte fungerade. Man kan ju inte spela utan kontroller, hehe. Lite irriterande men vi hittade på något annat istället.

Vi har precis druckit kaffe och ätit knäckebröd, grymt gott! ;] Nu tänkte vi kolla på en film och sedan gå och lägga oss. Ni får ha det så bra, vi hörs...godnatt! :]♥


Kommentarer

Postat av: Madde

Sov gott! :)



Sv: Eller hur! Förstår hur någon människa kan vara så grym att de handlar ostbågar på det sättet!



VAD ÄR DET DU SÄGER KVINNA??? Han är ju typ världens snyggaste man! Eller jaa typ så :D

2011-03-14 @ 23:37:11
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: N

Förstår inte varför det ska vara så komplicerat med all bloggdesign! Hoppas ditt problem löser sig :)

2011-03-15 @ 01:32:47
URL: http://privatedrive.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback