Vic Zino tar över efter Silver



Det här är en video när Hardcore Superstar ber Vic Zino lämna sitt band (Crazy Lixx) för att gå med i deras. Anledningen till att dom bad honom göra det är för att Silver ville hoppa av. Dom var tvungna att hitta en snabb lösning och Vic Zino var den bästa (SÅKLART!!!). Spelningen på Tyrol i Stockholm finns med i denna video och jag var på den konserten (sista "videon" när dom spela wild boys).

Att jag hittade den här videon är kinda magic för mig. Jag älskar honom och att han och Silver bytte plats är bara bra. Och förresten, hur segt är det inte att vara sjuk? Jag har varit sjuk i några timmar och känner redan att jag lika gärna kan gå och dö!

Kommentarer

Postat av: m

Vann du min fototävling ? KOLLA HIT DIREKT OM DU INTE REDAN VET DET ! http://ofourblog.webblogg.se/2011/june/work-hard-be-nice.html#comment

2011-06-26 @ 12:28:28
URL: http://ofourblog.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback