Underbar dag

Trots att jag somnade väldigt sent igår så har jag fixat denna dag. Enda sedan 11.00 har jag varit uppe och fixat och donat inför kalaset. Vid 14.00 kom alla gäster och trots att alla inte kunde komma så var vi rätt så många. Hälften av släkten var här och även en familj som är vän till mamma var här. Frugan i den familjen är nämligen gudmor till både min storebror och min yngsta lillebror.

Vi åt tårta, hade det allmänt trevligt och öppnade födelsedagspresenter. Lillebror fick en massa leksaker, leksaker som även tonåringarna (kusinerna) gillade att leka med. Själv fick jag bara pengar, vilket jag behöver otroligt mycket av denna sommar. Här nedan kan ni se min yngsta lillebror mumsa på en kaka^^



Efter tårtan och öppnandet av presenter så begav sig släkten hemmåt och kvar stannade mammas kompis och hennes familj. Dom stannade kvar för att fortsätta de trevliga och grilla med oss.



Vi flickor gick en promenad ner till affären medan killarna tog en sväng till min gamla skola och spelade basket. När alla kom tillbaka, nästan samtidigt, blev det hopp på studsmattan, grillning och trevliga samtal.



När mästerkockarna var klara vid grillen så åt jag en underbart god middag. Skrattade åt och pratade om allt möjligt med dom underbara personerna runt omkring mig. Mysigare stunder än med vänner och släkt får man leta efter.



Efter middagen bestämde mina två äldsta bröder och sonen till mammas kompis träff med en polare till min äldsta bror. Denna gång återigen vid basketplanen på min gamla skola. När dom kom tillbaka vid 22 tiden så hade dom inte med sig våran basketboll, utan 5 andra basketbollar som tillhörde skolan. Dom hade hissat upp min lillebror (han på bilden) på taket, där alla basketbollar låg, och tvingat honom att plocka ner dom. Ja, mina bröder är speciella...haha. Men jag ska inte säga att jag är bättre, hahahaha. Det var en underbar dag och jag vill tacka alla som var där för att fira mig :)

Familjen åkte hem för ett tag och nu sitter jag här och lyssnar på underbar musik. Jag tänkte lägga mig lite tidigare idag för att vara piggare imorgon, än vad jag har varit idag. Imorgon ryktas det om bad med mitt ex, kommer jag våga ta första dopet?;)


Kommentarer

Postat av: claudia

-Vill du byta plats med mig? :D

2011-06-12 @ 08:43:16
URL: http://claudialovgren.blogg.se/
Postat av: Elin

snygg header!

2011-06-12 @ 10:43:11
URL: http://eeelinlarsson.blogg.se/
Postat av: Fru Saannis, 22årig 2barnsmamma med knappt 1år emellan

sv: Jag har ingen aning om hur man kan veta sånt. Det var skit skrämmande. I alla fall så efteråt passade jag på att ställa ytterligare frågor (bf var den 21 januari 2010) på familjeliv:



Ons 15 jul 2009 19:23

ellam71



Vad roligt! Grattis!! Coolt!



Ni kommer skaffa hus.. frågan är vad du anser som den närmaste tiden.. =)

Ni kommer "ha" ett hus innan flickan (!!) är född... men är osäker på om ni har flyttat dit då..... =))



--- Saannis skrev 2009-07-15 14:55:37 följande: ---

Hej!

Jag skrev till dig för ett bra tag sedan, december någongång och frågade varför min mens inte hade kommit och om jag var gravid.



Du gav mig som svar; Nej, men du kommer att vara det när du gifter dig!



Vill faktiskt berätta att det stämde in. Vi flyttade först fram bröllopet av lite personliga skäl, och när vi väl bestämde oss för ett nytt datum hade vi ännu inte upptäckt att jag var gravid.



Så 2veckor innan bröllopsdagen upptäckte vi den stora nyheten. Helt underbart och lite roligt faktiskt att det verkligen stämde med det du sa.



Tänkte höra lite om det går att se om vi möjligtvis kommer att ha ett hus inom den närmsta tiden?



Tack för allt!

2011-06-12 @ 11:02:41
URL: http://saannis.webblogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; samma här, alla bara nej nu måste vi säga hejdå så vi gick och kramade varann och sen så började vår lärare gråta, hon har haft oss sen 4:an, men vi är en rätt så busig klass och hon blir oftast arg på oss men hon började gråta och ville nt lämna oss, och då började ju alla gråta :( jag kan fortfarande nt förstå att vi ska lämna varann förren jag börjar skolan igen, men jag kom med några i 7:an från klassen och sen går ju dom andra i dom andra 7:orna men det blir ju aldrig 6b igen (L)

2011-06-12 @ 11:22:12
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Oj vad lika ni syskon är!

2011-06-14 @ 14:32:35
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback