Något gick fel imorse

Star Tattoos Handrawn Ink, Black Rectangular Frames, Cluster Of Stars Necklace, Star Patterned Knit Cardigan With Gold Buttons, My Fave Voltron Reebok Rubber Shoes, Hong Kong Red And Dark Blue Striped Tee
Hur tänkte denna man när han klädde på sig den morgonen? Från Lookbook.nu

Godkväll!

Idag har det verkligen inte hänt ett piss. Jag har suttit vid datorn, kollat på tv (men gett upp när fjärrjäveln inte ville byta kanal), duschat, utnyttjat nötter för terapi och lyssnat på musik. I duschen hände det en mindre skojsig grej, rätt så obehagligt faktiskt. Jag duschade av min piercing lite, för att göra rent den. Smärtan kom och även yrseln, "Fuck!" tänkte jag (inte bokstavligt talat). Jag hann upp innan det blixtrade till framför ögon, drog åt mig en handduk och sprang för glatta livet mot mitt rum. När jag väl låg på min säng, i säkerhet från att kunna ramla och slå ihjäl mig, så kunde jag slappna av. Där låg jag i ca 10 minuter tills smärtan och yrseln hade försvunnit. Vid sånna tillfällen börjar man fan undra om det är något fel på mig.

Nåja, nog om mina bekymmer. Jag har faktiskt ingenting vettigt att erbjuda er idag, tråkigt nog. Jag återkommer imorgon, med något roligt förhoppningsvis. Vi hörs :)

Kommentarer

Postat av: Angelica

hej, jag undrar om du skulle kunna fixa en design till min blogg.? :)

kram

2011-06-16 @ 06:43:44
URL: http://anorexijag.blogg.se/
Postat av: valentina

mycket fin blogg ! :) love it



- hur mår du idag !?

2011-06-16 @ 10:25:28
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

sådär får jag också ibland, det kan bero på vikten också..

2011-06-17 @ 21:50:13
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback