Midsommar 2011





Denna midsommar var lika bra som förra årets midsommar, om inte bättre. Jag och Anton kom hem till oss vid 12.00 tiden och hälsade på min familj. Nervös var han men han klarade det galant. Efter ett tag (långa bilköer) så fick han även träffa en hel del släkt och vänner. Farbröder, kusiner, vänner till mamma och vänner/släkt till hennes vänner. Totalt var vi 30 pers och inledde festen med en silllunch och efter det blev det basket vid min förra skola igen. Alla killar + jag och Anton stack dit, för att antingen spela basket eller bara kolla på matchen. När alla var tillräckligt svettiga gick vi hem igen och började tända grillarna. Någonstans mitt i alltihop så kom min storebror och hans 6 kompisar som skulle vara med under kvällen. Tidigare hade dom åkt båt och varit ute på Sandhamn. Mötet mellan honom och Anton var en blick och sedan ett fasthandslag. Resten av kvällen fick jag höra "Jag visste att det var din bror innan du hann säga det. Du skulle ha sett hans blick!!!". Jocke var tydligen farlig men cool.

Vid 21.00 åkte vi hem till Anton igen, där jag fick krama på hans mamma (som jag hade saknat). Vitog med oss lite godis ner till honom, kollade på foton från när Anton var liten och hade det mysigt. Sedan soooooooomnade vi, trötta ungdomar!

Just nu sitter jag här och nördar medan Anton väntar på att jag ska bli klar. Idag ska vi grilla med hans vänner...jag har aldrig träffat dom förut. Men dom gillar mig redan...tydligen, haha.

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Kul att han ville vara med på midsommar :D

2011-06-25 @ 21:31:24
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Fina bilder :D

2011-06-26 @ 18:45:28
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback