Livet är fulländat, tack Bryan!


Amelie, Felicia och jag längst fram. Trots solsting på grund av den brinnande solen så var gårdagen världens bästa dag!

Kvällen igår var det bästa på väldigt, väldigt länge. Jag har egentligen inga ord för hur bra konserten var igår. Bryan Adams och hans band ägde på scenen och jag kan ingenting annat än tacka dom för en underbar kväll. Jag har ett ord, ett ord jag inte brukar använda så ofta men som jag lätt kan använda till den här konserten. Det var magiskt, men det räcker ändå inte. Det var mer än magiskt, sdöoifjhreoigterogi, BÄST var det!

Mitt liv är fulländat efter den där konserten. Jag skulle kunna dö idag utan att det skulle göra något. Jag har sett Bryan Adams och mer än så behöver jag inte. Trots kameraförbud och att jag och Felicia skildes åt av två ungar så var det perfekt. Jag stod längst fram, efter 8 timmars väntan, och jag var 1½ meter från Bryan Adams och när han log mot mig dog jag lite inombords. Bättre än så kan det fan inte bli!

Något jag ångrar är att jag inte hoppade och skrek för att få komma upp och sjunga med Bryan. Nej, det var någon annan jävla brud som tog min plats. Hon fick krama Bryan och till och med gnida sin röv mot hans gitarr, gissa om jag är avundsjuk!

BRYAN DARLING, I MISS YOU SO FUCKING MUCH RIGHT NOW!

 


Kommentarer

Postat av: Felicia

åh, alltså det var bara så jävla bäst! <3



haha, jag sa ju åt dig att du skulle upp på scenen :D

2011-06-10 @ 18:44:21
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: Fotograf Annie

Åh vad kul att ni var och såg Bryan Adams. Jag funderade på det ett litet tag men jag åkte aldrig in till stan... Kul att konserten var bra :D

2011-06-12 @ 23:49:54
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Skönt att du är lycklig :)

2011-06-14 @ 14:20:12
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback