Kanelbulle till frukost

Tjo på er!

Jag har precis kommit hem efter lite äventyr borta i Täby. Jag var med en underbar vän (eller jag kanske inte ska säga det än) och kollade på en fotbollsmatch, Blade och en Queen konsert. Det var så mysigt så, haha. På vägen hem köpte jag mitt värsta köp på väldigt länge. Jag hade inte ätit någon frukost och var så himla hungrig, och i Slussen är det ju alltid någon som står och säljer bullar och bröd. Haha, jag köpte en påse med 3 kanelbullar för 15 kronor. Jag gluffsade i mig två av dom på bussen och efteråt fick jag väldigt dåligt samvete. Kanelbulle till frukost? Fy fan vad vidrigt! xD

Idag hade jag tänkt åka till en annan kompis men jag kände att jag behövde åka hem. Så nu sitter jag och väntar på lunch och lyssnar på musik. Tänkte smita ut i solen en stund och få lite färg. Blev retad igår för att jag är så blek, inte schysst^^

Vad ska ni göra en underbar dag som denna?;)


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Vi var på studentmottagning, men jag satt även ute i solen en stund :)

2011-06-04 @ 20:44:00
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback