"JAG KOMMER DÖ!"

Ja, så lät det idag när jag äntligen fick pierca mig. Yes, idag åkte jag in med mamma till stan för att pierca mig. Vi åkte faktiskt in två gånger, för den första gången hade jag glömt leget hemma men vi åkte tillbaka lite senare efter middagen.

Jag var så himla nervös när jag gick in med mamma i butiken, gud så ont i magen jag hade. Jag vågade iallafall gå in, väl inne fick jag fylla i ett papper, säga vart jag ville pierca mig och betala för det. Jag fick med mig havssalt (att rengöra piercingen med) och ett papper med råd och skötsel. Efter det bad dom mig gå ner en trappa, ta av mig skorna och desinfektera(?) händerna. Killen som skulle pierca mig log mot mig och sa att det skulle gå så bra så, haha "Visst" tänkte jag medan magen protesterade ännu mer. Men sedan satte jag mig ner, med mamma vid min sida, beskrev vart jag ville ha den och sedan sa det poff och pang och piercingen var där. Det gjorde ont, men inte jätteont, jag trodde att det skulle göra ondare eftersom det är brosk vid öronkanten. Innan han tröck in nålen så upprepade jag "Jag kommer dö, jag kommer dö, ajajajajaj, jag kommer dö". Men det gjorde jag inte, haha. Jag undrar verkligen vad den där killen tror om mig just nu, haha.
Så nu är jag en piercing rikare och 350 kronor fattigare. Jag har precis kokat lite vatten med havssalt i och när det har svalnat ska jag rengöra min piercing. Jag är så glad att jag äntligen har gjort det och det är grymt snyggt. Jag funderar på att göra det igen, fast senare, lite högre upp bredvid den andra.
Nu ska jag kolla till vattnet, vi hörs imorgon och då få ni även se hur det blev, kram !

Kommentarer

Postat av: Pega

Hej tjejen:) Min blogg hur går det? kram

2011-06-14 @ 21:46:17
URL: http://pegggyy.blogg.se/
Postat av: adela

SV: Okej men det är lugnt!^^

2011-06-14 @ 22:16:20
URL: http://zeres.blogg.se/
Postat av: Clara

såå söt blogg. följa varandra? kanske via bloglovin? =) kram

2011-06-15 @ 11:45:17
URL: http://claranybergs.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

piercing i örat? typ som örhänge eller vadå? jag har tagit alla mina hål hemma :)

2011-06-15 @ 20:15:13
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback