Therese

Hej polers!

Jag har precis ätit middag och fikat med mina föräldrar. Haha, jag har nog aldrig varit så trött som jag är idag. Men innan det tog jag en promenad till min kära vän Therese som var minst lika trött som jag. Vi satt mest och pratade, spelade kort och i slutet tog vi en promenad. Jag skulle gå hem så hon hängde med mig en bra bit. Det var så härligt att få vara med henne, jag behövde det verkligen. Underbara vän ♥  Nu sitter jag och lyssnar på musik men ska snart dra ut på en promenad och möta upp en person.

Här är tre bilder från när Jay Smith och hans band spelade på Gröna lund. Det är min kära vän Felicia som har tagit dessa underbara bilder :]



 


Kommentarer

Postat av: Matte

oavsett hur du mår, och vad du tycker om mig. Så ska du veta vart du har mig. Jag finns här som vän för dig, det ska du veta. Bryr mig om dig trots allt som hänt, och jag vill vara din vän.

2011-06-03 @ 09:36:09
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

gillar kommentaren ovan

2011-06-03 @ 09:55:19
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback