Nineteen



Dom två senaste dagarna har jag spenderat hemma, självklart tillsammans med Anton. Idag åkte vi dock hem till Anton för att fira hans storebror som fyller 19 år. Grattis till dig Axel och förlåt för att jag inte hade med mig någon present till dig. Förutom att jag spyr och har as ont i magen så mår jag jättebra. Ni tjejer vet vad jag menar, mensvärk är fan det värsta som finns. Eftersom pojkvännen läser min blogg så kan jag passa på att be om förlåt för att jag beter mig som en bitch all the time. Jag hoppas du förstår mig Anton, jag lovar...du skulle fan inte vilja ha min mensvärk.

Jag har ju lovat att skriva om London och hur det var. Eller jag har lovat mig själv, haha. Dock är det lite svårt när jag är med Anton, men jag ska göra det så snart som möjligt. Till en början kan jag säga att jag hade det otroligt bra. Vääääldigt bra. Dock saknade jag alla där hemma, så det var en lättnad att få åka hem när jag väl fick det.

Nu ska jag och Anton kolla på en film. Lite väl gulligull för honom men för mig kommer den säkert vara världens bästa. The Water Horse heter den, sett den? Godnatt på er! :)

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Har aldrig sett den, hoppas den var bra :)

2011-07-27 @ 21:01:11
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback