Inget kan gå fel




Enda sedan den 19:e har jag varit otroligt upptagen med en sak. En mycket viktig sak i mitt liv just nu och det är förhållandet med Anton. Jag har nog aldrig varit så här lycklig och kär i hela mitt liv. Det är så svårt att förklara hur mycket jag älskar honom. På bara 18 dagar har han och jag skapat något som jag absolut inte skulle vilja förlora. Det känns så himla bra med honom och dom 18 dagarna känns mer som 2 år.

Bloggen har kommit ur form på grund av det men det är inget jag ångrar. Bloggen är inte mitt liv, bloggen är en plats där jag delar med mig av mitt liv. Jag kan dock berätta att jag har haft det underbart, vilket ni kanske förstår. Jag har varit med Anton, och med kompisar tillsammans med Anton. Jag har äntligen köpt min festivalbiljett till Skogsröjet som äger rum i slutet av sommaren. Jag har fått reda på att resan till London är bokad och klar och att vi åker den 13:e Juli. Det är väldigt, väldigt snart och jag längtar verkligen.

Det känns som att det kommer bli en underbar sommar. Med Anton, vänner och familjen vid min sida kan inget gå fel. Åh, jag älskar mitt liv just nu!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Härligt att höra att du är så lycklig :)

2011-07-06 @ 21:31:00
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Matte

Vad bra att du är lycklig :) vill också till London! buhu

2011-07-07 @ 10:10:44
Postat av: Julia

åh vad kul :D



kan du inte berätta hur ni träffades? :)

2011-07-07 @ 11:59:25
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu har jag en kanontävling där du kan vinna en VALFRI VARA av märken såsom chanel, dior,gucci,ed hardy och många fler! du kan välja bland; badmode, väskor,skor,jackor,underkläder,smycken och MYCKET MER! det enda som behövs för att delta är att anmäla sig i en kommentar tillsammans med länken till varan man vill vinna, klicka här om du vill anmäla dig: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-07-07 @ 18:04:51
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback