Grey


Om man inte kan se och fotografera konserten på plats så gör man det hemma i TV-soffan. Metallica var så grymma!

Hey på er!

Idag har jag tittat förbi inne på East Street och undersökt en grå liten bulle som sitter precis vid min piercing. Jag är ju bara tvungen att göra allt så stort men dom försäkrade mig om att det inte var någon fara. Pojkvännen mobbade mig och då kontrade jag med att släpa med honom in i en hel del affärer efteråt. Dock får jag ju inte köpa något innan London, jag behöver alla pengar jag har till den resan. Efter ett besök på Donken åkte vi hem och där socialade vi oss med mamman och systern. Efter middagen som bestod av lasange ställde vi oss och bakade kladdkaka (eller ja, Anton bakade och jag tittade på). Lagom till att kladdkakan blev klar kom Snövit förbi och smakade på Antons älskade bakverk. När vi tjockat oss lagom mycket cyklade vi ner till stranden och badade, för min del vart det i leggings och en tröja. Sedan blev det dock väldigt kallt och då cyklade vi hem.

Jag har precis duschat och snart ska jag snarka med Anton. Det här blev nog ett av historiens tråkigaste inlägg, förlåt mig. Vi får se om jag kan hitta på något bättre imorgon. Godnatt!:)


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha du och din kladdkaka överallt :D

2011-07-08 @ 00:33:08
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du piercat dig? :O

2011-07-10 @ 23:19:14

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback