DA GYM



Hello bitches!

Vaknade vid 10.00 av en grymt hemsk dröm. I drömmen satt jag fastspänd i en stol samtidigt som jag fick se min lillebror bli torterad. Han rörde inte en min, utan såg bara på mig med sina blågrå ögon. Det är nog den värsta drömmen jag har haft på väldigt länge. Jag grät floder och skakade , precis som min hund gör under nyår när alla fyrverkerier skjuts upp och smälls av, när jag vaknade. Jag lovar er, ingen vill drömma en sådan dröm.

Tillbaka till verkligheten. Jag blev trött på att det såg ut som en svinstia hemma så jag gjorde något åt saken. Efter frukosten ställde jag mig därför för att diska som en jävla hemmafru. Jag har precis blivit klar och sitter nu och lyssnar på Bryan Adams. Min älskling fixade fram en låt till mig igår som jag inte kan hitta på Youtube, världens bästa pojkvän som sagt. Jag ska snart packa min väska för att bege mig till gymmet. Det var otroligt länge sedan och jag känner att jag behöver röra lite på mig. Trots att pojken säger att han inte bryr sig om att jag kanske lägger på mig några kilon så gör han nog det.

Tror ni att det är farligt att väcka sin 15 åriga lillebror just nu? Om det hjälper så tror jag att han gick och la sig runt 4-5 inatt. Vågar jag? :o

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Haha jag är alltid hemmafru eftersom vi bor själva :D

2011-07-01 @ 21:06:38
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback