Värmeslag

Badet var helt underbart framtills det att jag skulle gå upp och klä på mig. Jag kände inte av värmen i rummet så när jag steg upp så blev jag helt yr. Illamåendet kom och ag torkade mig så gott jag kunde. Tog på mig kläderna och gick som en alkis mot mitt rum och kastade mig ner i sängen. Där låg jag i 20 minuter och bara väntade på att allt skulle försvinna. Värmeslag heter det och jag hatar det!

Har precis druckit en kopp kaffe och läser lite bloggar. Bland annat en träningsblogg och jag skulle kunna gå och köpa ett gymkort nu om det var så att pappa hade tid, men icke. Det får nog bli till helgen, hoooppas jag! :]

Funtar på att gå och lägga mig nu, är helt slut och jag behöver läsa. Läsa! ♥


Kommentarer

Postat av: sandra

sv: Nehe okej, alla kan inte gilla den =)

2011-01-18 @ 22:03:08
URL: http://sandraamagnusson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej Hej

Ja de va ju inte så kul att höra hoppas du inte blir sjuk kram på dig.

2011-01-19 @ 11:51:41
URL: http://limdasvardag.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback