Varför heter det "skolka" och vem fan kom på det ordet?

Idag har jag bestämt mig för att skolka. Jag har idrott, matte och samhällskunskap idag, vilket jag tycker är väldigt onödiga ämnen. Speciellt när man behöver plugga och har väldigt bråttom. Jag har en fördjupning och en läslogg som ska vara inlämnat idag, superkul. Mens går inte ihop med idrott, matte går inte ihop med min hjärna och samhällskunskapen kan jag lika göra hemma. Idag blir det därför skolk and I like it a bit för det är - 8 idag så det passar perfekt! ;]


- jag älskar mina stora, blåa tröja


Kommentarer

Postat av: william

cool bild:D

säkert en lärare;D



SV; för jag har slutat med godis;D

2011-01-14 @ 17:22:03
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: william

SV; nyårslöfte:D man måster verkligen hålla den:D ska försöka bli nyttigare;D

2011-01-14 @ 17:56:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback