Trött bitch

Efter skolan åkte jag direkt till Mölnvik (köpcentrumet där jag bor) och handlade med mamma. Vi var inne på Lindex, Hemtex, Willys och Brisak. På Lindex hittade jag ett par söta trosor och på Willys fick jag med mig godis till mig och älsklingen ikväll. Imorgon är det kalas för Vincent här hemma och vi behöver täcka en vägg som inte är så fin. Vi försökte en gardin som vi kan hänga för att det gjorde vi tillslut. Den här väggen ska slåss ut till sommaren och bli en glasvägg, skitfint. Dock var jag inte på humlr för att leta efter en j*vla gardin så jag var rätt så otrevlig. Grejen är den att jag är astrött och jag höll på att somna ståendes, haha. En trött bitch har jag varit!

Om jag inte har missuppfattat Mattias sms så är han påväg hit nu och jag kan knappt bärga mig. Want him here, now!




Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: nu står de ? :P

2011-01-28 @ 17:59:36
URL: http://hannewestman.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback