Super lugnt

Hejhej!

Jag kan ju börja med att säga att jag absolut inte vaknade alldeles nyss. Nej, jag och Mattias gick upp vid 11.00, tog en lång promenad med hunden och sedan åt vi frukost. Idag provade att jag att koka ägg igen och det blev perfekt, så jag och Mattias åt ägg och yoghurt. Smarrigt!
Efter frukosten la vi oss i soffan och kollade på en film som pappa lånade igår. Familjen Jones heter den och handlar om en "familj" som låtsas vara en familj. Dom är säljare allihop, till och med barnen, och försöker sälja sitt sätt att leva. Självklart händer något som absolut inte får hända, kärlek!
Filmen var helt okej, inte världens bästa, men helt okej. Ni som har sett den kan väll säga vad ni tycker. Pappa hade lagat pannkakor så vi satte oss och åt dom som var kvar. Ja, som ni läser, dagen har varit väldigt lugn. Mattias stack precis och nu står det nåogon säljare och försöker lura pappa. Jag tror det funkar...visste inte att pappa var sån. Hahaha! :)


Kommentarer

Postat av: Lova.

halloj, fin blogg du har (:

kram Lova.

2011-01-07 @ 19:57:49
URL: http://tthegirlintown.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback