Precis framför grannens brevlåda

Var nyss ute med hunden för att hon skulle få göra sina besvär som hon så gulligt bad om. Att hon skulle göra dom precis framför grannens brevlåda visste jag dock inte om så grannen kommer inte bli så glad när han ska hämta posten efter jobbet. Men vad skulle jag göra? Jag hade ingen bajspåse!

Jag hade som sagt bara en lektion idag och slutade vid ett. Det var lagom skönt och lektion var chill så jag har ingenting att klaga på. Kom hem för inte så länge sen och har en så länge bara druckit kaffe, filosoferat och plåtat. Idag kommer ni få se bilder på min minime så håll utkik! ;]


- Även fast hon skiter lite vart hon vill så är hon fortfarande världens sötaste hund! ;]


Kommentarer

Postat av: mysan

Tack så jätte mycket

2011-01-18 @ 15:36:15
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: Lisamarie

haha skön hund! man blev nästan lite nyfiken på hur grannens min kommer att se ut ;)

2011-01-18 @ 17:30:36
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback