Inte lika bra som boken

Jag har precis kommit hem från stan där jag såg Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Jag har precis ätit och sitter nu och dricker kaffe, chillar lite och lyssnar på musik. Jag kan inte säga annat än att filmen var bra för jag har ingenting annat att säga. Möjligtvis att boken framstår som segare än vad den är. Och som alla (?) vet så är boken alltid bättre än filmen. Filmen fick mig även att vilja läsa om alla böcker igen så jag ska väll börja snart, haha.

Det roliga med idag är att när filmen skulle börja så satte SF på fel film först så vi fick se någon annan ett tagsom dessutom var i 3D. Efter ett tag (30 minuter!) så fixade någon så att vi äntligen fick se Harry potter men då försvann ljudet. Haha, men allt fixade sig tillslut men när filmen var slut så fick vi gratis biobiljetter, nice!:]


Kommentarer

Postat av: Malin

sv; haha ja den är rolig, men liiite överdriven bara ;) annars var den helt okej!

2011-01-05 @ 19:55:00
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin

asso du har säkert skrivit om dehär nån stans i bloggen, men kan inte hitta de nån stans så frågar ist ;) ..men skulle du kunna skriva om din kamera ? vad den heter, olika objektiv, hur den är att fota med osv. :)<3

2011-01-05 @ 20:05:47
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; Ja okej :)



*Kamerans namn.

*Dina olika objektiv, vilken som är din " favorit"

*Hur länge du har haft kameran & hur svår/lätt den är att hantera.

*Om du vill ha just nån annan kamera & varför isf.

*Skriv lite om din kamera väska(tihi) hur stor den är & hur mycket man får plats i den.

*Hur mycket kamerahuset väger.



*Och sen nåt annat komplicerat som jag säkert glömt.

Haha, blev de bra? :P kram på dig!



2011-01-05 @ 21:09:08
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Isaura

SVAR: Tack så jättemycket :)

2011-01-05 @ 21:48:32
URL: http://daluzreis.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback