Imorgon är det jag och Harry Potter i biosalongen

Hejsan alla underbara läsare! :]

Tänkte berätta lite snabbt vad jag har gjort idag innan jag ska göra lite mat till mig själv. Idag har jag hängt på stan med Mattias sedan 13.00 imorse och det har varit trevligt men råkallt. Planen var från början att vi bara skulle åka in och köpa biobiljetter till den nya Harry Potter för att äntligen få se den. Dock tyckte Mattias att han behövde klippa sig så vi åkte först till någon salong vid Södersjukhuset men dom hade inga lediga tider. Så vi åkte till Slussen och droppade in på en salong och där klippte han sig för 210 kronor och är nu en snedlugg rikare. Han var s-n-y-g-g-a-s-t i stan när han var klar, omg. Därefter tog vi en fika inne på Tully's och sedan åkte vi hem.
Imorgon blir det Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 på Sergel med pappa, Vincent och Mattias. Det ska bli grymt roligt och spännande, längtar!

Kan ni förstå hur mycket dom har växt? Kolla bara! :o



Nu ska jag käka men jag hoppas ni har det bra! :]♥


Kommentarer

Postat av: Malin

Tjeeena :D har frågestund på min blogg just nu så checka: http://baramaliiin.blogg.se/2011/january/nu-drar-vi-igang-en-liten-hederlig.html kraam!<3

2011-01-05 @ 09:38:07
URL: http://baramaliiin.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback