Hur fick han 50 minuter till 10 minuter?

Skolan idag, as usual. Kom 50 minuter försent och det var lite skönt faktiskt. Läraren brydde sig inte ett skit och jag fick 10 minuters frånvaro. Tack! Kan det vara så att någon faktiskt är sämre än mig på matte? :o Jag gjorde dagens uppgift, man skulle göra sig själv till en alien via Photoshop, och sedan blev det lunch. Engelskan var seg och jag skrev mest och sedan hade vi matte och den bestod av ett brandalarm. Alla sprang ut och jag stack hem istället för att vänta på ett okej. Så nu tror alla att jag är död, jippi.

Mamma hade skrivit en handlingslista till mig innan jag sprang iväg till bussen. Bröd, smör, mellangrädde och yoghurt. Innan jag satte mig här så gick jag förbi ICA och köpte det vi skulle ha. Jag har precis ätit lite utav yoghurten och hoppas på att min eländiga huvudvärk ska försvinna.



Vad tror ni? Tror ni att det finns något levande på en annan planet? ;]


Kommentarer

Postat av: Julia

Cool blogg!

Besök gärna min amerikansk/svenska blogg där jag har frågestund just nu! Fråga på för jag svarar på allt!



XOXO

2011-01-26 @ 17:04:09
URL: http://backeofsweden.blogspot.com
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

usch neee, hoppas det går över snart hörru! o:

2011-01-26 @ 17:14:01
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Nikolina

sv: Haha, jadu det är inte så svårt egentligen. det gäller att öva :D

2011-01-26 @ 17:30:11
URL: http://nnnikolinas.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback