Chillerill säger jag bara!

Den här förmiddagen och eftermiddagen har varit så himla, jävla, underbart soft. Bara så ni vet liksom... :]
20 minuters matte, lunch och 2 timmars svenska. Gå igenom ett bra, äta pasta med bolognese och kolla på The Shining och diskuterat. Hur soft är inte det? I like my school...sometimes ;]

Jajamen. Iallafall. Jag kom precis hem och har varit ut en sväng med kameran. Nu ska jag äta äppel, vanilj och kanel-yoghurt. Jag har nästa blivit beroende men jag vill nog inte erkänna det. Blö!


Kommentarer

Postat av: Anonym

sv: läs på bloggen så får du svar på den frågan ;)

2011-01-28 @ 17:37:57
URL: http://hannewestman.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback