"Aldrig i världshistorien har jag hämtat mitt barn så sent som idag!"

Hejsan. Nu är jag hemma igen efter en lång dag ute i vida världen. Efter det förra inlägget så begav jag mig snabbt iväg till pappas jobb där mamma också väntade. Sedan tog vi bilen till ett möte som handlade om Maximus, min lillebror, och det är privat så det kommer jag inte prata om. Jag ville hänga med för att slippa ta bussen hem och dessutom få reda på vad som sas på mötet. Jag vill hjälpa till så mycket jag kan med Maximus efter han har vissa problem, det är därför. När mötet slutade, någon gång vid 16.30, så skulle vi åka hem. Dock körde pappa fel och tillslut fick en väldig brådis till dagis för att hämta Maximus. Klockan var 17.00 och dagis skulle stänga 17.30, lite panik fick vi när vi satt i bilen i stan. Allt löste sig iallafall tillslut och innan vi åkte hem så handlade vi lite grejer och även thaimat till middag. Så nu sitter jag och äter och snackar med pojkvännen över sms, han kommer nämligen hit idag :]

Nu ska jag äta min mat och sedan ska jag läsa lite bloggar och vänta på älsklingen. Hur har er dag varit i skolan eller på jobbet? Ni kanske tillochmed har varit hemma?^^


Thaimat är något av det godaste jag vet!:]


Kommentarer

Postat av: johanna

Svar: Haha ja:) Jag kollade upp det på internet och det verkade faktiskt rätt kul så jag kanske testar det med barnen nästa vecka:) kram

2011-01-31 @ 19:24:26
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag har varit hemma ;) hi

2011-01-31 @ 20:50:55
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!!

gott :D

2011-02-02 @ 16:55:41
URL: http://saandraans.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback