Sickla maybe?

Godmorgon på er!

Fan vad underbart det är ute, förutom kylan så är ju solen framme. Man blir ju alldeles glad, trots att det är 14 minus ute. Mattias har faktiskt gått hem, han gick ganska tidigt så jag är helt ensam. Jag sitter och chattar med mamma som sitter i köket och snackar med pappa. Han har tagit någon medicin mot sin astma och nu är han väldigt flummig. Ni vill inte veta vad dom pratar om, haha. Jag och mamma hade tänkt att dra med honom på shopping till Sickla men han kan ju inte köra med sin medicin i kroppen. Så idag vet jag inte vad jag ska göra. Senare ska jag iallafall sova hemma hos Mattias och kolla på Melodifestivalen. Mys! :]


Bild från google.se

Kommentarer

Postat av: Sara

Så skönt med sol :)



Jag tog det bara lugnt igår, åt god middag och kollade på serier :) Du då?

2011-02-19 @ 12:25:48
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varför åker han hem hela tiden? :P

2011-02-19 @ 18:54:36
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback