Mysfredag

Hellu!

Jag och Mattias har precis bakat en kladdkaka, den andra kladdkakan den här veckan. Vi är lite galna när det gäller baka, haha. Men iallafall, dagen har varit jättebra. Jag träffade mamma och Maximus efter skolan inne på Åhléns och kollade lite där. Jag tycker dock det är jobbigt att gå där inne, jag vet inte varför men det är så himla krångligt att ta sig runt. Så efter lite tjat så var vi ute på drottninggatan och röjde runt. Vi provade kläder och hittade lite saker vi ville ha men köpte ingenting. Eller jo juste, vi fick med oss en varsin sportbh så nu slipper jag använda mina vanliga. Sedan åkte vi hem och jag och mamma började laga mat, lax är så himla gott. Nu ska jag och Mattias sätta oss i soffan och äta kladdkaka. Jag svarar på alla kommentarer imorgon, okej?:) Vi hörs imorgon! <3

Juste, kan ni förstå att det är 14 - ute? Haha, men jag ska nog inte klaga. Det är typ 40 - längst upp i Sverige xD


Kommentarer

Postat av: Angelica

Sjukt kallt! :(



Haha, jag älskar också att baka. och kladdkaka är så enkelt. :P Men har börjat baka matbröd också, då får du ju lite bakning samtidigt ;)

2011-02-18 @ 22:09:22
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: IDA - Foto, övrigt & personligt.

Svar: Ok ! :) Hehe, fast man vänjer ju sig! :) Nja det är rätt dyrt där, det är lätt billigare i Sverige.. det som jag tycker är det dyraste i Danmark är nog mobilen, om man råkar komma in på nätet där eller något så kostar det 99 kr per dag eller va de va om man går in där. Men jag älskar Danmark och då får man stå ut med det! :D Kram! ♥

2011-02-18 @ 23:26:57
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: magda

Haha jaa tänkte väl ;)

2011-02-18 @ 23:37:19
URL: http://magdalenamyrzell.blogg.se/
Postat av: N

Åh kladdkaka! Det kan man ju aldrig tröttna på :D

2011-02-19 @ 00:32:51
URL: http://privatedrive.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback